2015. július 20., hétfő

Visszakaptam végre

Tudom, hogy régen írtam bejegyzést, de ennek meglehetősen sok oka volt. Már négy hete nélkülöztem a fényképezőgépemet és a kedvenc objektívemet. A vázat tisztítani kellett, az objektívet pedig javítani. A gépem már itthon van és nagyon várom, hogy újra a régi felszereléssel tudjak fotózni. Sajnos a telefonom is már kétszer tönkrement és míg a javításra várok, különböző cseretelefonokkal próbálkozom. Aztán persze a sok szoftverfrissítés és javítás következtében persze onnan is eltűntek a képek. Így, ha képeket nem tudtam megosztani a gondolataimat inkább nem írtam le :)
Na, de itt A is néhány kép ami szombaton készült, mikor az országban egyedül nálunk esett az eső. Pillangóvirágok, mi mások is lehetnének erre a jeles alkalomra :)




Benike is fotózott a telefonjával

Az eső is esett















2 megjegyzés:

  1. Megsimogattad, becézgetted? :)
    Na, jó, viccet félretéve, örülök, hogy visszatért!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naná :) Nagyon örültem neki. Így is engedtem útjára és így várom haza az objektívet is :)

      Törlés