2015. szeptember 20., vasárnap

A Lenck-villa kertje

Kulturális Örökség Napjai alkalmából látogatható volt a Lenck-villa kertjében található barokk evangélikus sírkőtár.
Múzeumkert, Sopron, Deák tér 1.
A 2008-as újságcikkek szerint felújítják még az év végéig. Sajnos ez nem történt meg. Eltűnt a téli kert csodálatos üvegpavilonja, a szökőkút is letakarva. Az épület az enyészeté. 
Gyerekként jártam itt és mindig kedveltem és büszke voltam rá, hogy ilyen szép múzeum van Sopronban. A kertjébe tekintve a Deák térről, még mindig romantikus történetek helyszínének képzelem. Tavasszal, nyáron, ősszel és télen is.
Sajnálom, hogy én nem tudom úgy megmutatni Beninek, ahogy nekem mutatták meg a szüleim.















Bekukucskáltam a villába


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése